۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

tir89

جواد لاريجاني(1) : شلاق زدن را شكنجه نمي دانيم !
 

هاشمی رفسنجانی : نفاق راصداقت، توهین را صراحت، دروغ را درایت وشعار را بصیرت می دانند

روح‌الله حسینیان


 

ضحاک:

 

همانا که کره شمالی و کره جنوبی انسان را بیاد ایران جمهوری اسلامی و ایران آزاد می اندازد


غلط کردند قطعنامه صادر کردند
نمی دانند ما یک چیز ترسناک داریم

عکس حسین جنتی...فرزندی که پدرش بخاطر خودشیرینی ، برای کشته شدنش نذر کرد :
 
 

احمدی نژاد خطاب به آمریکایی ها :

به لطف خدا شما در حال فروپاشی هستید!!


ريخت شناسى بسيجى؛ يک بسيجى کيست و چه مشخصاتى دارد

ابسيجى نام جانورى پشمالو و دوپا از راسته‌ سانديس خواران مى‌باشد که در اواخر قرن چهارده هجرى در فلات ايران مى‌زيسته‌ است. بسيجى‌ها مفت‌خورترين جانوران خشکى بوده‌اند. قـــوت اصلى آنان سانديس و کيک بوده که اغلب از محل پايگاه بسيج مسجد محلات، آن را تهيه مى ‌نموده‌اند. ترشح زياد عرق بدبو و جوراب بو گندو از مشخصات اين جانوران بوده است. سنگين‌ترين نوع اينگونه از اين جانوران نامتعادل، از نوع فيروزآبادى بوده که محققان وزن وى را ۲ تن تـخمين زده‌اند!
*********************




 آن على را نميدانم اما اين على، چيز نابكارى است
  تاريخ ميتواند بچرخد. ميتواند تحريف شود. ميتواند به كل بيربط به واقعيت نوشته شود. به خصوص كه چهارده قرن يعني يكهزار و چهارصد سال هم از آن بگذرد.

 وقايع يك دهه پيش را به راحتي ديگرگون و گاهي واژگون به خوردمان ميدهند. همين وقايع يكساله اخير را ميپيچانند و حيله گرانه مصادره به نفع ميكنند اين قوم   كلاش. حال تو برو تا قرنها پيش و خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.

 اما هدف از اين نوشته، نه امام اول شيعيان است كه زادروز اوست و نه نبش قبر تاريخ و واكاوي ريشه ها. بگذار آنان كه از علي چهره اي در خاطر پرورده اند كه  نماد مردي و مردانگي است، به شق مثبت قضيه بنگرند و شايد درسهايي انساني بگيرند از اين زاده تاريخ.

 بحث اين مقال به علي زمان بر ميگردد. سيد علي خامنه اي. هم او كه خطبه خون خواند و فرمان به كشتار و حبس و بند هر ديگر مي انديشد داد . همان كه رهبر  سانديس خوران عالم است. همان ديوانه اي كه عالم و آدم را دشــــــــــــمن ميداند و با فوبياي دشمن، تصور ميكند كه همه از صبح تا شب بر عليه او توطئه ميكنند و بدين سبب دن كيشوت وار بر جهان شمشير ميكشد. هم او كه ميخواهد ولايت خود را بر همه مسلمين جهان تحميل كند و غير مسلمانان ولايي را هم از دم تيغ بگذراند. هم او كه ميگويد يا با مايي و بر ما. هم او كه ذوالفقاري اتمي ميجويد تا تحويلش بگيرند در دنيا و به سياست النصر باالرعب باور دارد و ضحاك وار خون جوانان وطن را ميريزد.
كار ما با اوست . با علي زمان خودمان . با سيد علي خامنه اي
greenmanifesto.wordpress.com
یک سال پیش هفته نامه شهروند امروز بدلیل افشاگری هایی که درباره مرگ آیت الله حسن لاهوتی ، دوست صمیمی اکبر هاشمی رفسنجانی و پدر همسر فائزه و فاطمه هاشمی انجام داد توقیف شد که این مسئله نشان دهنده حساسیت پرونده لاهوتی است که با هم مرور کوتاهی روی اون میکنیم....
ملانصرالدین گوسفند مردم را می دزدید و گوشتش را صدقه می کرد. از او پرسیدند: این چه کاریست که می کنی؟ ملا جواب داد: ثواب صدقه با بره دزدی برابر است فقط در میان پیه و دنبه اش توفیر است!









 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها