۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

فروهر


میگویند اسکندر قبل از حمله به ایران درمانده و مستأصل بود. از خود میپرسید که چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر میفهمند حکومت کنم؟
یکی از مشاوران میگوید: «کتابهایشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند».

اما ظاهراً یکی دیگر از مشاوران (به قول برخی، ارسطو) پاسخ میدهد:

«نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین، آنها را که نمیفهمند و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار. آنها که میفهمند و باسوادند، به کارهای کوچک و پست بگمار. بی سوادها و نفهم ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده ها و با سوادها هم یا به سرزمینهای دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد...».





اینجا ایران است.


 رهبرش ،رهبر مستضعفین جهان است.

 قوت غالب مردم نان است.

 بهای نان،به قیمت جان است.

 ثروتش برای فلسطینیان است.

 دانشگاهش ،ستاره باران است.

 جای روشنفکرانش ، زندان است.

 هر که فریاد بزند ،از کافران است.

 سکوت نشانه مسلمان است.

 شرکت در راهپیمایی.. بزرگترین نشانه ایمان است.

 آنچه روز به روز ارزان میشود جان انسان است

 

فرزند شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده جنگ های نامنظم به قتل رسید.

سناریوی سعیده پورآقایی ساختگی است به سایرقربانیان بپردازید

13میلیون یورو پرداخت وام به شرکتی که وجود خارجی ندارد!

اقتصاد  - عضو کمیسیون برنامه و بودجه از حقایقی عجیب همچون بدهی 100میلیارد تومانی یک شرکت به سیستم بانکی، ‌هزار نفری که 70‌درصد مطالبات بانک‌ها را معوق کرده‌اند، برگشت تنها 10‌درصد تسیهلات حساب ذخیره ارزی و پرداخت تسهیلات 13میلیون یورویی به شرکتی که اصلا وجود خارجی نداشت خبر داد.

تصویر ابطهی همراه خانواده  پس از آزادی از زندان


نامه بسیج دانشجویی دانشگاه عاکسفورد به مناسبت ارتحال ملکوطی کردان

آدرس جدید بیت رهبری
هفته چماق(بسیج) مبارک باد!!

سخنرانی ٤٠٠ هزار دلاری ا.ن در نیویورک! بعد از گذشت بیش از دو سال از سخنرانی جنجالی محمود احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیاکه طی آن از سوی رئیس این دانشگاه "دیکتاتور کوچک" لقب گرفت، روز گذشته علت مماشات وی در آن جلسه و نیز دلیل انتخاب دانشگاه کلمبیا برای این سخنرانی معلوم شد: کمک مالی ٤٠٠ هزار دلاری بنیاد علوی به دانشگاه کلمبیا چند ماه قبل از سفر احمدی نژاد به نیویورک. بنیاد علوی که پیش از انقلاب به عنوان بنیاد پهلوی در آمریکا تاسیس شد، و هم اکنون زیر نظر بنیاد مستضعفان اداره می شود، از سال گذشته به دلیل آنچه که دادسرای فدرال نیویورک "همکاری با بانک ملی در تامین کمک های مالی در جهت اهداف هسته ای" نامیده، تحت فشار و مصادره اموال قرار گرفته است. بنا به گزارش رادیو آمریکا، این بنیاد با نام مستعار "شرکت آسا"، ٦٠ درصد از سهام بانک ملی ایران در آمریکا را در اختیار دارد که هم اکنون کلیه دارایی های آن شامل یک آسمان خراش در منهتن از سوی دادسرای فدرال نیویورک مصادره شده؛و اینک یک روزنامه معتبر آمریکایی خبر داده است که این بنیاد برای سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا 400 هزار دلار پرداخت کرده است .... لازم به ذکر است که این موسسه بعنوان لابی ایران در آمریکا مشغول به فعالیت به نفع رژیم بود.

سوره محمود (علیه الذکات):
اعوذ و بالله من الشیطان رژیم
 "بسم الله الرحمن الرحیم"

 میم الف نون (1) و تو چه می‌دانی از محمود (2) که این محمود از سه رئیس جمهور قبل خود برتر است(3) او را از خاندانی شایسته مبعوث کردیم که تمام باجناق‌ها و داماد باجناق‌هایش جملگی از صالحین‌اند(4) و چون شتر خز شد در محمود تعقل کنید(5) او هر چه که بگوید حناق نگیرد و این نشانی است برای اهل تفکر (6) در چهارسال دولت او نشانه‌هایی برای مومنین قرار دادیم(6) همانا به موسی ید بیضا دادیم و به او هاله نور(8) که از آن بهتر است و کم مصرف‌تر و ما خیلی خفنیم(9) قسم به زمانی که درصد تورم به عرش ما نزدیک شد(10) پس
 سوار بر نمودار تورم شد و به معراج آمد(11) ای محمود ما ، بشارت ده ایمان آورندگان به خود را به پخش سیب زمینی مفتی در هر جمعه (12) و بر ایشان مبارک باد بهشتی که در آن درخت هست و در کفش خطوط بی‌....‌آر.‌تی جارییست(13) پس گروهی به طغیان پرداختند و خود را سبز کردند به آنها بگو که علف هرز هم سبز است بدرستی که ما حالگیر و حاضر جوابیم(14) بر تو باد دوست داشتن و گاهی دلسوزی بر آنها و بیادشان آوردن که اطلاعات اشتباه گرفته‌اند که اکثرشان نمی‌دانند (15) و حتی رسوا کردن همسرانشان که آنها در جهنم در حالی که کیف گلگلی بر دوش دارند بر آتش همسرانشان هیزم می‌گذارند(16) و قبل از آن از آنها سه مرتبه اجازه بگیر و بگو: بگم؟ بگم؟ نه بگم؟(17) همانا که در انتخابات اجباری نیست(18) پس هشدار ده به آنان که اگر از ظلمات خارج شدند و بسوی هاله نور آمدند ما ایشان را دوست خواهیم داشت و اگر همچنان به طاغوت بازی خود ادامه دهند در آتش دوزخ جاودانند(19)




ایران تحت حاکمیت ولی فقیه یکی از فاسدترین کشورهای جهان

سایت دویچه وله: «سازمان شفافیت بین‌المللی» گزارش سالانه‌ی خود را منتشر ساخت. این گزارش کشورهای جهان را بر پایه‌ی فساد در بخش‌های دولتی رده‌‌بندی می‌کند. ایران در میان ۱۸۰ کشور جهان، در رده‌ ۱۶۸ قرار دارد.

سازمان شفافیت بین‌المللی (Transparency International) گزارش خود را برپایه‌ی ارزیابی از فساد دولتی تنظیم می‌کند. سنجیدارهای این فساد، اختلاس، رشوه‌گیری، خرید و فروش پست‌های دولتی، رشوه‌پذیری دستگاه قضایی، فساد مالی در میان سیاستمداران و مقام‌های دولتی، عدم مقابله کافی یا ناکارایی در پیکار علیه مواد مخدر و غیره است.

در گزارش تازه‌ی سازمان شفافیت بین‌المللی، نام ۱۸۰ کشور جهان به چشم می‌خورد. رتبه‌ی نخست را در این نمایه، کشور نیوزیلند به دست آورده است که در پیکار علیه فساد در دستگاه‌های دولتی، بیشترین امتیاز را از آن خود کرده است.

پس از کشور نیوزیلند، به ترتیب دانمارک، سنگاپور، سوئد و سوئیس قرار دارند که در مبارزه با فساد از خود کارایی خوبی نشان داده‌اند. در رده‌ی ششم تا دهم این نمایه، نام کشورهای فنلاند، هلند، استرالیا، کانادا و ایسلند به چشم می‌خورد. آلمان در رده‌ی چهاردهم، بریتانیا در رده‌ی هفدهم و ایالات متحده‌ی آمریکا در رده‌ی نوزدهم قرار دارند.

ایران در رده‌های پایین جدول
طبق نمایه‌ی سازمان شفافیت بین‌المللی، سومالی فاسدترین کشور جهان است و در قعر جدول جای دارد. جمهوری اسلامی ایران با کسب فقط ۸/ ۱ امتیاز مکان ۱۶۸ ‌جدول را به خود اختصاص داده و با فاسدترین کشورهای جهان فاصله‌ی اندکی دارد. تازه ایران همین جایگاه را نیز با کشورهایی چون بروندی، گینه، هائیتی و ترکمنستان شریک است. بر این پایه می‌توان گفت که تنها هفت کشور در جهان از دیدگاه فساد در دستگاه‌های دولتی، در وضع وخیم‌تری نسبت به جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

 از ترس آینده
کلاردشت را می بخشند!

 

این یکی از نمونه نامه هائی است که مندرجات آن حکایت از پاداش کشتار و ضرب و شتم مردم معترض به کودتای 22 خرداد دارد.

اگر بسیج و بسیجی ساده زیست است چه نیازی به زمین و ویلا در کلاردشت دارد؟

مسئول اصلی تخریب بی رویه جنگل ها و زمین های شمال ایران را خود پیدا کنید! جنگل های حیران ، جنگلهای کلاردشت، جنگل ابر و...

این نمونه واضح و شفاف پاداش سپاه و بیت رهبری به بسیجی است که از بام پایگاه خویش به روی مردم بی سلاح آتش گشود، به سوی مردم نارنجک پرتاب کرد، با چماق و زنجیر و قمه به جان مردمی افتاد که پرسیده بودند: رای ما کو؟

اما یک نکته باریک تر از مو هم در این نامه و انگیزه پنهان در پشت آن وجود دارد، و آن اینست که اگر کار سرکوب مردم را تمام شده تلقی می کردند، تن به این نوع رشوه دادن ها نمی دادند. چون می دانند توفان هنوز در راه است، کلاردشت را بخشیده اند تا بلکه بقیه را برای خودشان نگهدارند!


لیست کلمات تهوح آور

1. فلسطین اشغالی
2. حزب ال لاه
3. ولادت (با سعادت)
4. اختر تاب ناک
5. مقام عظما (آدم رو یاد رئیس بزرگ تو پسر شجاع میندازه)
6. ولایت: نوعی حکومت شاهنشاهی بدون تاج (چلاق ، شیره ای)
7. آیت اللاه (آکا آیت الاغ): فردی که هیچ گونه خاصیتی برای جامعه ندارد و گه مفت زیاد می خورد بی سواد، بی استعداد، بی ریخت مثال: آیت اللاه سید احمد خاتمی

8. اُمت: یک گله گوسفند که عکس امام را در ماه دیدند و به حکومت اسلامی آری گفتند
9. ملت غیور: کلمه غیور در صورت استفاده بعد از کلمه ملت با امت، معنی خر می دهد
ملت خر، کسانی که احتمالا به دلایلی به خیابان ها آمده اند تا از یک آیت اللاه استقبال کنند یا شعار مرگ بر آمریکا بدهند
10. شیطان بزرگ
11. رزیم صهیونیستی
12. رزمندگان اسلام: باتوم، تجاوز، موتور، زنجیر
13. بسیجی: حرام زاده، کثیف، وا مانده از همه جا
14. رهبر معظم: اصطلاح پزشکی برای واژه تریاکی
16. توطئه دشمنان: معمولا شنیدن این کلمه با دیدن ریخت خ.ر همراه است
17. ارشاد
18. سپاه
19. امر به معروف و نهی از منکر: اگر شما توانایی حال کردن را ندارید، هیچ کس دیگر هم نباید حال کند
20. حجاب
21. مظلوم
22. ظالم
23. طفلان یتیم
24. مرقد
25. ارتحال
26. رحلت
27. جانگداز
28. کلامی چند
29. عزت
30. عزا
 


عکسی‌ جالب از یکی‌ از وزرای زن احمدی‌نژاد(ا.ن) در جلسه هیأت دولت

آیا سرنوشت این سعید (مرتضوی) با آن سعید (امامی) گره خورده(سرکشیدن جام واجبی!) است.
خود پیدا کنید قاتل ومقتول را :

17 روز پس از قتل فروهرها، خامنه ای در نماز جمعه گفت: دشمنان خارجی قاتل آنها بودند


داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری عصر ۱ آذر سال ۱۳۷۷ در منزل شخصیشان واقع در محله فخرآباد تهران با ضربات چاقو به قتل رسیدند و جسدشان به نحو فجیعی مثله شد. ۱۷ روز پس از کشتار فروهرها، خامنه ای در نماز جمعه ۱۸ آذر ۱۳۷۷ صراحتا گفت: فروهر و همسرش - اين دو مرحوم - دشمنان ما بودند. اينها هيچ ضررى نداشتند. نه به جايى وابسته بودند و نه اقتدارى داشتند. اين چنين دشمنى كه در داخل كشور هست، مرتّب عليه نظام اطّلاعيه هم مى‏دهد.. حالا شما فكر كنيد، كسى كه مثل فروهر را مى‏كشد، آيا مى‏تواند دوست نظام باشد؟! مى‏تواند براى نظام كار كند؟! چنين چيزى معقول است؟! من اين را باور نمى‏كنم. آشنايى من با مسائل سياسىِ اين بيست ساله و قبل از اين در دوران انقلاب - آشنايى با اشخاص، آشنايى با جريانات سياسى، آشنايى با توطئه‏هاى گوناگونى كه از اطراف دنيا هميشه در جريانش بوده‏ايم - اجازه نمى‏دهد كه من باور كنم اين كارِ عناصرى است كه با نظام مسأله‏اى ندارند....نكته دوم اين است كه من بايد از وزارت اطّلاعات تشكّر كنم. اينها واقعاً زحمت كشيدند و حقيقتاً اين روزها تجربه سختى را از سر گذراندند... شما بدانيد از اين‏گونه قضايا در همه سرويسهاى امنيتى دنيا - حتّى چندين برابر - اتّفاق مى‏افتد. اگر بدانيد كه سازمان «سيا»ى امريكا و «موساد» صهيونيستها و «اينتليجنت سرويس» انگليس چقدر دستشان درگير قتلها و جنايتها و خباثتها و بمب‏گذاريها و آدم‏كشيها و مثله كردنها و ترورها و ايجاد وحشتهاست.. واقعاً دچار بهت و حيرت مى‏شويد! يك نفر جاسوس در داخل دستگاه امنيتى كشورى از همين كشورهاى معروف پيدا شد؛ بعد كه ديدند طرفِ مقابل افشا كرد، اينها هم مجبور شدند و افشا كردند؛ آنها هم بنا كردند يك طورى رفع و رجوع كردن! گاهى اوقات چيزهايى از آنها بيرون آمده كه دنيا را متوجّه كرده است؛ از جمله كتابى است كه به فارسى هم ترجمه شده و چند سال پيش منتشر گرديده است. در اين كتاب توضيح مى‏دهد كه يك نفر از افراد ظاهراً «MI5» يا «MI6» انگليس كه مربوط به مجموعه همين «اينتليجنت سرويس» انگليس است، از كارهايى كه در آن‏جا انجام مى‏گرفته و فجايعى كه مى‏شده است، گزارشى مى‏نويسد. در مقدّمه ترجمه فارسى اين كتاب نوشته بودند كه اين كتاب در انگلستان ممنوع الانتشار است آن ترجمه هم در داخل انگليس ممنوع است!
 


افزایش آنفولانزای خوکی در ماه های آینده
سوغات حجاج بیت ال لاه حرام
حجاج برای تجارت تریاک وکراک میبرند وبرای سوغات آنفولانزای خوکی و مرغی می آورند ، اینجا هم آیات عزام (ری شهری ، ......) با فلانشون بشکن میزنن


------------------------------------------------------

تکثیر تاسف‌برانگیز «سعید امامی» پس از یازده سال
http://www.mowjcamp.com/article/id/66204

پس از قتل های زنجیره ای دهه هفتاد اینک قتل مشکوک (خود کشی !) پزشک شکنجه گاه کهریزک
-----------------------------------------------------
انا لله و انا الیه واژگون
 اما تا ا.ن زنده است               کردانیسم هنوز زنده است
پتوی گلبافت، جایزه آدم کشی سپاه! (گزارش) حامد - تهران
پایگاه اطلاع رسانی جنبش سبز»پنجشنبه گذشته یعنی 28 آبان ماه ساعت 8 صبح در محل بیت رهبری حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان سپه (امام خمینی) تا میدان حر، مراسم قدردانی از پرسنل سپاه با حضور خانواده هایشان برگزار شد و در پایان برای قدردانی از زحمات آنان در سرکوب و کشتن مردم طی چند ماه به آنها پتوی گلبافت هدیه داده شد. آنها بعد از صرف ناهار حوالی ساعت 12 سوار سرویس شدند تا در آرامش به منازل سازمانی خود که غالبا در شرق تهران و سمت افسریه است مراجعت کنند.
نکته جالب اینجاست که در این گونه مراسم که غالبا به بهانه عجر نهادن به خانواده شهدا و جانبازان برگزار می شود، به راحتی می توان چهره مزدوران حکومت و لباس شخصی هایی را دید که مردم را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. آنها از سرمایه ملت دستمزد و پاداش می گیرند و اینچنین وحشیانه بر مردم می تازند.
برگزاری این قبیل مراسمات طی چند ماه گذشته به شدت افزایش یافته است چرا که از یک طرف حکومت باید برای راضی نگه داشتن و پا در رکاب بودن طرفداران و نیروهای خودی هزینه کند و خرج نماید و از سوی دیگر سعی دارد تا با برپایی این مهمانی ها دلگرمی درون سازمانی را به طرفداران خود القا کند که ولایت همچنان مقتدر و فناناپذیر است.
لازم به ذکر است در این مراسم به پرسنل سپاه و لباس شخصی ها وعده داده شد در هفته بسیج که قرار است از روز عرفه (6آذر) شروع شود بازهم از این هدایا داده شود به شرطی که در 16 آذر (روز دانشجو) برای کنترل اغتشاشات حضور داشته باشند! در این مراسم برخی پرسنل رده میانی سپاه نیز حضور داشتند که پس از پایان مراسم با خنده و شوخی به یکدیگر می گفتند تا باشد از این مراسمات! و پتوها را به یکدیگر نشان می داند.
----------------------------------



سبز یعنی ریشه ی سلطان زدن
بی خشونت، بی شعار مرگ باد!

با گل و مل، بی گلوله، بی دهل
سبز یعنی دشمنم هم زنده باد!

سبز یعنی قطره قطره قطره با
اجتماع قطره ها دریا شدن

سبز یعنی انتهای تشنه گی
تا ابد سیراب با دریا شدن

سبز یعنی وحدت مرغان سی
نیست جز سی مرغ کس فریاد رس

آری، آن سیمرغ را گویم که شد
خار و خس در چشم آن مسکین مگس!

سبز یعنی یک بغل تدبیر سبز
دست بند سبز در دستان یار

سبز یعنی دست در دست نگار
" سبز یعنی استقامت تا بهار"*

محمود عباس:
به احمدی نژاد بگویید دست از حمایت حماس بردارد پایگاه اطلاع رسانی جنبش سبز»سایت عصر ایران – محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی در آستانه سفر احمدی نژاد به برزیل، در دیدار با رییس جمهور برزیل از او خواسته است که در مذاکرات خود با احمدی نژاد، او را به قطع حمایت از حماس متقاعد کند .
محمود عباس در یک سفر منطقه ای به آمریکای لاتین روز پنج شنبه با لولا داسیلوا همتای برزیلی خود دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه هاآرتص چاپ اسراییل دراین باره نوشت : " محمود عباس در مصاحبه ای با روزنامه " فولا ده سائو پائولو " به این روزنامه گفت : ایران به حماس پول می دهد و تصمیمات حماس در تهران گرفته می شود ".
عباس به این روزنامه گفته است : " امیدوارم پرزیدنت داسیلوا واقعیت آنچه را که در منطقه خاورمیانه جریان دارد به خوبی به احمدی نژاد بگوید و من اطمینان دارم که او چنین خواهد کرد ".
محمود احمدی نژاد قرار است در 2 آذر ( پس فردا) برای انجام دیداری رسمی به برزیل سفر کند.
دولت ایران جایزه نوبل صلح را مصادره کرد 
 
شیرین عبادی و خانواده‌ او زیر فشار فزاینده‌ی نیروهای امنیتی و حکومتی هستند. بستن حساب‌های بانکی او، همسر و خواهرش، مصادره‌ی تمامی جوایز بین‌المللی فقط به خاطر فعالیت‌های حقوق بشری خانم عبادی صورت می‌گیرد.

شیرین عبادی: صراحتا ما را تهدید به قتل کرده‌اند 

خبرگزاری جبهه ملی ایران:

سرانجام مراسم سالگرد شهادت فروهرها تحت تدابیر شدید امنیتی و ممانعت نیروی انتظامی برگزار نشد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها