۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

اسکناس کاغذی

بعضی از مردم رو همیشه میشه گول زد ، همه مردم رو بعضی وقت ها میشه گول زد ، اما همه مردم رو همیشه نمیشه گول زد

((آبراهام لینکلن))

مسیح همچنان در رنج و غربت و تنهایی ست، مگر نگفته بود که:

« روباهان برای خود لانه و پرندگان برای خود آشیانه دارند اما مسیح جائی ندارد که در آن بیآرامد.»

اما مسیح با تمام این رنج ها و مصائب دست از محبت کردن و مهر ورزیدن نمی شوید چرا که:

"مسیح، محبت است".

عیسی (ع) رهبران مذهبی را محکوم می کند

«وای بر شما ای کاتبان و فریسیان ریا کار که در ِ ملکوت آسمان را به روی مردم می بندید،زیرا خود داخل آن نمی شوید و داخل شوندگان را از دخول مانع می شوید.وای بر شما کاتبان و فریسیان ریاکار،زیرا خانه های بیوه زنان را می بلعید و از روی ریا نماز را طویل می کنید،از آن رو عذابی شدیدتر خواهید یافت»

در رویاهایم دیدم که ، با خدا گفتگو میکنم...

خدا پرسید:پس تو میخواهی با من گفتگو کنی؟

من در پاسخ گفتم:اگر وقت دارید.

خدا خندید و گفت:وقت من بی نهایت است.

پرسیدم :چه چیز بشر شما را سخت متعجب می سازد؟

خدا پاسخ داد:کودکیشان،اینکه آنها از کودکیشان خسته

می شوند و عجله دارند که بزرگ شوند،بعد دوباره پس از مدتها آرزو می کنند که کودک باشند،اینکه آنها سلامتی خود را از دست می دهند تا پول بدست آورند و بعد پولشان را از دست می دهند تا دوباره سلامتی خود را بدست بیاورند،اینکه با اضطراب به آینده می نگرند و حال را فراموش می کنند و بنابرین نه در حال زندگی می کنند و نه در آینده،اینکه آنها به گونه ای زندگی می کنند که هرگز نمی میرند و به گونه ای می میرند که گویی هرگز زندگی نکرده اند.

دستهای خدا دستانم را گرفت.

برای مدتی سکوت کردیم.

و من دوباره پرسیدم:به عنوان پدر می خواهی کدام درسهای زندگی را فرزندانت بیاموزند؟

او گفت:بیاموزند که آنها نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشقشان باشد،بلکه باید بگذارند خودشان دوست داشته باشند،بیاموزند که درست نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند،بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخمهای عمیقی در قلب آنانی که دوستشان داریم ایجاد کنیم اما سالها طول می کشد تا این زخمها را التیام بخشیم،

بیاموزند که ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد

بلکه کسی است که به کمترین ها نیاز دارد ،بیاموزند که انسانهایی هستند که آنها را دوست دارند فقط نمی دانند که چگونه احساساتشان را نشان دهند،بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند اما آن را متفاوت ببینند،بیاموزند که کافی نیست که فقط آنها دیگران را ببخشند

بلکه آنها باید خود را نیز ببخشند.

من با خضوع گفتم:از شما به خاطر این گفتگو متشکرم.

آیا چیز دیگری هست که دوست دارید فرزندانتان بدانند؟

خداوند لبخند زد و گفت:فقط اینکه بدانند که من اینجا هستم

و به فکر آنها هستم و دوستشان دارم در هر وضعیتی که باشند،همیشه...

میزان راًی ملت است

نه

میزان راًی ملت بو...ود (البته شاید بو...ود)

میزان راًی رهبر است

بنویسید میزان راًی ملت است ، بخوانید میزان راًی رهبر است.

آیا كشور ایرانی غیر از این ایرانی كه در آن هستیم وجود دارد؟!

جوانفكر، مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد :"كشور ما كشوری آزاد است و هركس مي‌تواند اظهار نظر كند. نمایندگان مجلس، صاحبنظران، كارشناسان و جریان‌های سیاسی مي‌توانند اظهارنظرها و عملكردها را نقد كنند و این ویژگی و خصوصیت ممتاز جامعه اسلامی و ایرانی است."

تعجب نكنید!! اینها اظهارات آقای جوانفكر، مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد، است. من هیچ جوابی برای این اظهار نظر ایشان نمی توان پیدا كنم. فقط فكر می كنم كشوری دیگری به نام ایران، غیر از این ایرانی كه ما در آن هستیم، در این دنیا وجود دارد كه ما از وجود آن بی خبریم و صرفا آقای جوانفكر و دوستانشان در ریاست جمهوری آدرس آن را می دانند. فقط تنها خواهشم از آقای جوانفكر این است كه اینقدر خسیس و بخیل نباشند!! و آدرس آن ایرانی كه ایشان از ویژگی ها و آزادیهایش نام برده را به ما هم بدهند تا شاید بتوانیم از موهبات آزادی در آن ایران دیگر ما هم بهره مند شویم.

چون در ایرانی كه ما زندگی می كنیم نشانه ای از این توصیفاتی كه مشاور محترم رئیس جمهور كرده اند تا به امروز ندیده ام. اگر هم زمانی این چیزها بوده، لااقل سن من قد نمی دهد. در ایرانی كه ما سراغ داریم این چیزها یك آرزوست و آن را فقط می توان در ابرهای تخیل و رویاهای شهروندان كه هر روز بر بالای سرشان تشكیل می شود پیدا كرد. البته اگر از ترس متهم نشدن به لیبرال و طرفدار اسلام آمریكایی و غیره جرات داشته باشند حتی در رویاها یشان نیز به این چیزها فكر كنند.

در ایرانی كه لااقل من سراغ دارم، استاد دانشگاهش هم سركلاس درس اگر یك كلمه حرف حساب بزند، دخل خودش و آباد و اجداش را می آورند چه برسد به اینكه آزادانه انتقاد كند.

در ایرانی كه ما سراغ داریم، در اوج گرانی و تورم و بدبختی و مشكلات اقتصادی هم حق نداری بگویی تورم در زمان فلان كس و فلان دوره كمتر از الان بود و باید به زور هم كه شده به این بدبختی ها لبخند بزنی و اظهار رضایت بكنی.

در ایرانی كه من سراغ دارم، همه برای خرید گوجه فرنگی ارزان باید سراغ خانه رئیس جمهورشان را بگیرند چون فقط در محله ایشان تورم صفر است و حتی منفی هم می تواند باشد.

در ایرانی كه من سراغ دارم، اگر مدیری جاعل از آب در آمد، كسی حق ندارد به او انتقاد كند ولی او حق دارد آزادانه به ساختمان ریاست جمهوری رفت آمد كند و با اعضای دولت و خود جناب آقای جوانفكر فالوده بخورد و نه تنها محاكمه نشود، بلكه وزیر هم بشود ولی كسی حق ندارد بپرسد آخه چرا؟؟؟

در ایرانی كه من سراغ دارم اگر مرجع تقلیدش هم خواست اعتراض كوچكی بكند باید چندین سال حصر و بدبختی را تجربه كند. حالا مردم عادی كه دیگر جای خود دارد.

در ایرانی كه من سراغ دارم خیلی چیزهای دیگری هم هست كه دیگر نمی شود گفت. چون ایران ما با ایرانی كه مشاور محترم رئیس جمهور توصیفش كرده اند خیلی فرق دارد و اینجا از آن ویژگیهایی كه ایشان گفته اند خبری نیست. فقط باید گفت: مدینه گفتی و كردی كبابم...

اینهم مصداق ما و کشور ما و مردم ما و ... و ...

آن کس که بداند و بداند که بداند

باید برود غاز به کنجی بچراند

آن کس که بداند و نداند که بداند

بهتر برود خویش به گوری بتپاند

آن کس که نداند و بداند که نداند

با پــارتی و پــول ، خر خویش براند

آن کس که نداند و نداند که نداند

بر پست ریاست ، ابدالدهر بماند!

چرا وابستگی دینی یک یهودی را تیتر خبری می کنند؟ آیا یهودی حق شهروندی ندارد؟
25 مرداد 88 - 21:54

طبقه بندی: حادثه

گزارش های مربوط به سومین جلسه دادگاه متهمین کودتای مخملی را شنیدید. ولی یک خبر را هنوز به آگاهی شما نرسانده ایم و آن این که در میان 25 یا 28 متهم امروز فردی نیز به نام یاقوتی ئل شائولیان قرار دارد.

بله، درست حدس زدید- او یهودی است. ولی ایرانی است، و مانند هر ایرانی وطن پرست دیگر حق مسلم دارد که در تظاهرات بی خشونت شرکت جوید و اعتراض خود را نسبت به دزدی آراء توسط حکومت تمامیت خواه بیان کند.

ولی به تیتری که تارنمای خبری "فارس"، وابسته به سپاه پاسداران ایران به این گزارش داده توجه کنید که نوشت: «اعتراف یک یهودی به آتش زدن بانک».

خودتان خوب می دانید که اعتراف هائی که امروز در دادگاه انقلابی تهران شنیده شد و در دو جلسه پیشین آن، چه ارزشی دارد.

در تظاهرات مردمی در ایران، همه اقشار ملت از زن و مرد و پیر و جوان، از مسلمان و بهائی و زرتشتی و یهودی شرکت داشتند. چرا وابستگی دینی یک یهودی را تیتر خبری می کنند؟ آیا یهودی حق شهروندی ندارد؟



در یک اعتراف ساختگی نیز چند روز پیش اعترافات شخصی به نام حسین رسام که به تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس
معرفی شد ، در دادگاه انقلاب
را پخش نمودند که از قضا او نیز ایرانی و فقط کارمند سفارت بود و احساس نیز نباید می داشت!!...
____________________________________________________________

یکی‌ دیگر از هوشمندانه‌ترین حرکتهای مبارزاتی مردم – شعار نویسی بر روی اسکناس (شما هم امتحان کنید!!)

پول جدید دوره احمدی نژاد :

http://azadna.com

http://www.mellimazhabi.org

من سبز سبز سبزم.......

آنقدر سبزم که دیگر هیچ اهمیتی ندارد زاویه ی نگاه تو!

Atal matal "in" "in" le!
How’s Hassan’s Cow? she doesn’t have neither milk nor tits. They took her milk to India. Marry a Kurdish Woman.; you call her name Amghezy…Around her hat reddish. Hachin and Vaachin, cross one of your legs!
رهبر فقید انقلاب خمینی می فرمایند:«عالم و عادل بودن از خصال ضروری ولایت فقیه است و فقیه اگر دیکتاتوری کند خودبخود معزول است.»

سال 76 ،بیست میلیون راًی از بیست و نه میلیون راًی

یعنی بیش از دو سوم جمعیت شرکت کننده به اصلاح نظام و قانون اساسی راًی دادند

سال 88، فقط پنج میلیون نفر به نظام راًی داد، حال شما بگویید او چقدر باید رو داشته باشد از زبان مردم سخن بگوید!

________________________

تا کور شود هر آنکه نتواند دید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها