۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

آنفولانزای جومونگی

من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدران و مادران دوست دارم. چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند ولی اینها از روی عادت نماز می خوانند...

***************************

فرمانده بسیج از طراحان سناریوی ترانه موسوی بوده است
• مهدی کروبی در پاسخ به برادر شوهر ترانه ی موسوی مقیم کانادا، جزئیات بیشتری از سناریوی نمایشی مربوط به ترانه ی موسوی و موارد تازه ای از شکنجه را افشا کرده است

***************************

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=23350

***************************

پروفسور عبدالکریم سروش:ولایت فقیه یک نظریه غیر اخلاقی است

تصویری گویاتر از هزار تحلیل در ارتباط با رسانه غیر ملی !


یاد دهه پنجاه بخیر ، استقبال از لی میجرز و فارا فاست (بازیگران سریال مرد شش میلیون دلاری) برای آمدن به ایران...

.... چه تاریخ جالب تکرار میشود ....

ده هزار تومان براي گويندگي راديو و 25 ميليون براي گفتن يک تبليغ!

من براي همراه اول تبليغات کردم، 25 ميليون تومان پارسال از آنها گرفتم؛ کدام يک از نهادهاي فرهنگي به من اين قدر پول مي دهند؟! من ناچارم زندگي ام را بگذرانم...

بهروز رضوي که علاوه بر گويندگي برنامه هاي راديويي و تلويزيوني از صدايش براي تبليغ کالاها و خدمات هم استفاده مي کند، گفت که خودش ترجيح مي دهد از صدايش براي تبليغ کالاها و خدمات ايراني استفاده شود.

او در عين حال خاطرنشان کرد: اميدوارم که کالاها و خدمات ايراني در حدي باشند که متني که من گفتم حرام نشده باشد.اين دوبلور و گوينده پيشکسوت در گفتگو با ايسنا، در پاسخ به پرسشي درباره ي انتقادهايي که برخي افراد در خصوص استفاده از صداهاي ارزشمند براي آگهيهاي بازرگاني مطرح مي کنند، گفت: نفس اين افراد از جاي گرمي در مي آيد؛ وقتي بيايند گويندگي راديو بکنند و جلسه اي 10 هزار تومان به آنها بدهند و امور زندگي شان لنگ باشد، آن وقت مي بينند بهتر از ديوار بالا رفتن و کرايه کشي و غيره است.

http://www.hamseda.ir/fa/pages/?cid=2331

احمد وحیدی، وزیر پیشنهادی احمدی‌نژاد، برای تصدی وزارت دفاع!!

در لیست افراد تحت تعقیب پلیس اینترپل

بیشتر در باره این خبر :

http://u-too.blogspot.com/2009/08/blog-post_9026.html

http://www.rahesabz.net/story/572

today phrase:

.If God is a DJ
Life is a dance floor
Love is the rhythm
You are the music.

هشت هزار میلیارد تومان وام به 90 نفر!
«دولتی بودن بانک ها فسادآور است» و «ارائه هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 90 نفر»، این دو جمله و گفته مهم، نکات محوری گفت وگوی موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.


http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=60592

گزارش تکان دهنده ی سایت نوروز
ده ها گور بی نام و نشان در بهشت زهرا

بیست و یک سال بعد از دفن مخفیانه ی صدها تن از زندانیان سیاسی آزاد شده در خاوران، اکنون خبر می رسد که ده ها تن از جان باختگان قیام آزادی خواهانه ی مردم ایران در گورهایی بدون نام و نشان در قطعه ی 302بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند. سایت نوروز در گزارشی خبر داده است در روزهای ۲۱ و ۲۴ تیر دستکم ۴۴ پیکر بی جان بطور مخفیانه و تحت تدابیر امنیت شدید در این قطعه دفن شده اند...
نوروز: یکی از پرسنل زحمت کش بهشت زهرای تهران به خبرنگار نوروز گفت: "در روزهای ۲۱ و ۲۴ تیرماه جنازه هایی بدون نام و مشخصات و تحت تدابیر شدید امنیتی، به این قبرستان آورده شده و با صدور اجباری جواز دفن برای آنها در قطعه 302 به خاک سپرده شده است.
با پیگیرهای خبرنگار نوروز از بهشت زهرای تهران، روز بیست و یکم تیرماه از بین جوازهای دفن صادر شده در آن قبرستان، ۲٨ جواز بدون ذکر نام و نام خانوادگی صادر شده و همگی در قطعه 302 به خاک سپرده شده اند. ۲۴ تیرماه نیز ۱۶ جواز دفن با شرایط فوق صادر شده است.
گفتنی است سایت نوروز در تاریخ ۲۴ تیرماه نیز به نقل از خانواده یکی از شهدای حوادث اخیر، از وجود ده ها جنازه در سردخانه ای در جنوب غربی تهران خبر داده بود، که با تحویل جنازه های منجمد به خانواده ها در روزهای بعدی این خبر تا حدودی مورد تائید قرار گرفت.
لازم به ذکر است، اجساد در سردخانه های پزشکی منجمد نمی شود اما به دلیل اینکه این جنازه های در سردخانه های صنعتی نگهداری شده بودند، اجساد منجمد شده و به فرم خود را از دست داده بودند.
به نظر می رسد پس از دیده شدن جنازه های شهدا در سردخانه های صنعتی و وحشت از انتشار اخبار آن توسط خانواده ها، جنازه ها بدون شناسائی به بهشت زهرا برده شده و به خاک سپرده شده اند.
پی گیری خبرنگار سایت نوروز از مسئولین بهشت زهرا در روزهای اخیر بی نتیجه بوده است و هیچکدام از آنها حاضر به پاسخگویی در مورد این اجساد نبوده اند. با اینحال با همکاری برخی از پرسنل آن سازمان با خبرنگار نوروز، شماره جواز دفن شهدایی که بدون نام در قطعه 302 به خاک سپرده شده اند در اختیار سایت نوروز قرار گرفته است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

_______________________________________

مزار شعبان جعفری (خلف راستین احمدی نژاد)

شعبان جعفری (شعبان بی مخ) اعتقادات شدید مذهبی داشت و آن طور که اطرافیانش می‌گویند نماز و روزه اش تا آخرین سال حیات هم قطع نشد. شعبان جعفری در سن هشتاد و پنج سالگی در شهر لس آنجلس واقع در ایالات متحده آمریکا درگذشت.

عکس بابای احمدی نژاد وبابا بزرگش هنگام کوچ از اردوگاه های نازی در لهستان به سوی ایران :

تصویر احمدی نژاد بر روی پیراهن سربازان زن اسرائیلی :

______________________________

برای جلوگیری از فیلتر شدن هنگام استفاده از سایت ها به آدرس زیر

رفته و فری گیت و اولتراسورف را دانلود کرده و توامان اجرا کنید

http://www.sharemation.com/iran88/FreeWeb.htm

توضیحات در آن داده شده است.

چهره های شاخص لباس شخصی ها

1- محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد که آیت الله خامنه ای امروز او را از آیت الله هاشمی که پنجاه سال سابقه دوستی با او دارد به خود نزدیکتر می داند، پیش از ورود به پاستور و بهشت، از رده های قابل اطمینان سازمان لباس شخصی ها بود. محمود احمدی نژاد که متهم به قتل دکتر سامی است، در ماجرای سال 78 کوی دانشگاه تهران، حضوری فعال داشت. او از جمله رهبران موتور سوارانی بود که عصر دوشنبه بعد از وقوع حادثه کوی دانشگاه به تجمع دانشجویانی که به دعوت اساتید دانشگاه تهران در مسجد این دانشگاه تجمع کرده بودند، یورش بردند و بعد از آن همزمان با راه اندازی آشوب های ساختگی در نقاط مختلف شهر تهران به خبرگزاری ایرنا حمله کرده و قصد تصرف این سازمان را داشتند. احمدی نژاد در این مقطع رئیس بسیچ دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تهران بود. (عکس احمدی نژاد سوار بر موتور و حرکت در پیشانی گروه موتور سواران مهاجم در آرشیو خبرگزاری ایرنا موجود است.)

2. مرتضی آقاتهرانی
مرتضی آقاتهرانی که اینک برکرسی نمایندگی مردم تهران در مجلس تکیه زده، از وعاظ قم و از شاگردان آیت الله مصباح یزدی بود که با برگزاری جلساتی با عنوان "درس اخلاق" آنچه یاد می داد بی اخلاقی بود و بس. شاگردان مرتضی آقا تهرانی که اغلب طلاب مدرسه معصومیه قم را تشکیل می دادند، از فعالان لباس شخصی در سرکوب تجمعات، حمله به بیوت علما و مراجع و ضرب و شتم جوانان بودند. مرتضی آقا تهرانی از بنیادگراترین طلاب حوزه علمیه است که برای چند سال نیز به بهانه تحصیل به دانشگاههای کانادا و امریکا اعزام شد تا به ترویج ایدئولوژی حکومت اسلامی بپردازد.

3. حسین الله کرم
حسین الله کرم که اینک بعنوان وابسته نظامی در حوزه بالکان، فعال است، پیش از این بعنوان سردسته انصار حزب الله نقشی کلیدی در هدایت و رهبری لباس شخصی ها داشت. از دخمه (محلی در شهرری تهران) بعنوان پایگاه او یاد می شد، جایی که نامش در پرونده های متعدد از جمله قتل های زنجیره یی، ماجرای کوی دانشگاه و پرونده های متعدد قتل و کشتار به مطبوعات راه یافت. او اینک جای اش را حجت السلام خرازی برادر همسر مسعود خامنه ای، پسر سوم آیت الله خامنه ای داده است.

4. مسعود ده نمکی(که تاچندی پیش نقاب مردم گرایی زده بود تا با حمایت از احمدی نژاد مردم را بسوی او گسیل دارد)
او که امروزه فرصت می یابد بدون سابقه فرهنگی و هنری، با مجوز از بالا، فیلمی به سازد که رکورد فروش سینمای ایران را بشکند، از جمله مشهور ترین چهر ه های لباس شخصی است که متهم به قتل عزت ابراهیم نژاد، شهید حادثه سال 78 کوی دانشگاه تهران و از جمله فعالان لباس شخصی در حوادث یک دهه گذشته است که توسط لباس شخصی ها آفریده شده است. گفتنی است وقتی در سال 78 در جریان کوی دانشگاه شخصا شاهد فعالیت او بودم، در گزارشی که روزنامه ایران آن را چاپ کرد او را یکی از عاملان اصلی حادثه کوی معرفی کردم. ده نمکی با ارسال پاسخی به روزنامه ایران اعلام کرد که بعنوان خبرنگار در این ماجرا فعال بوده است. اما او پاسخ نداد که کدام خبرنگار بی سیم بدست و اسلحه به کمر در حوزه خبری حاضر می شود و به دیگران امر و نهی می کند.

هستند افراد دیگری که می توان در این فهرست نام شان را گنجاند مثل برادران دانشجو که در حال حاضر یکی در شورای شهر و دیگری مسئول ستاد انتخابات وزارت کشور و کاندیدای وزارت علوم و سومی رئیس دانشگاه تربیت مدرس است، مهدی کوچک زاده کسی که با تقلب بر کرسی نمایندگی مردم تهران در مجلس نشسته است، سردار ذوالقدر معاون ستاد کل نیروهای مسلح، حجت السلام ذوالنور فرمانده سابق تیپ امام جعفر صادق، حجت الاسلام قاسم روانبخش از شاگردان خلف مصباح یزدی و حجت الاسلام رسائی راه یافته مجلس شورای اسلامی و بسیاری دیگر که نام خود را دانشجو، طلبه، استاد دانشگاه و سرباز گمنام (بخوانید بدنام) امام زمان می گذاشتند ولی همه وقت شان در سازمان لباس شخصی ها به سرکوب و ضرب و شتم مردم می گذشت.

بعد از علی لاریجانی که می گوید شبانه روز در حال تحقیق برای کشف هویت لباس شخصی ها و سپردن آنها به محکمه است و بعد از جواد لاریجانی که زحمت برادر را کم کرده و می گوید اینها بخشی از نظام و ضابطان دستگاه قضایی و گروهی قانونی هستند، نوبت به برادر سوم صادق لاریجانی رسیده است تا موضع خود را در قبال این افراد روشن کند. آیا او می پذیرد که کماکان از لباس شخصی ها بعنوان ضابط دستگاه قضایی استفاده کند و با سپردن اسلحه و باتوم و گاز اشک آور به آنها، ماموریت ضرب و شتم مردم و دستگیری را به آنها بدهد یا نه؟ این سوالی است که خیلی برای پاسخش لازم نیست زمان صرف کنیم. بزودی موضع این برادر نیز روشن می شود. آن روز خواهیم فهمید آیت الله خامنه ای چه نقشی را به برادر سوم داده و او مامور به چه تکلیفی در حوزه "مأموران لباس شخصی" است
*******************************

سایت های برگزیده روز :

http://www.akhbar-rooz.com

http://www.rokhdad.org

http://news.gooya.co.uk

http://www.gozaar.org

http://roshangari.net

http://www.pwoiran.com

http://www.mellimazhabi.org

و سایت ابراهیم نبوی

http://www.doomdam.com









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها