۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

جنبش سبز

هرگز نخواب کوروش ....

دارا جهان ندارد سارا زبان ندارد
بابا ستاره ای در هفت آسمان ندارد

کارون زچشمه خشکید
البرزلب فروبست
حتا دل دماوند آتش فشان ندارد

دیو سیاه دربند آسان رهید وبگریخت
رستم در این هیاهو گرز گران ندارد

روز وداع خورشید زاینده رودخشکید
زیرا دل سپاهان نقش جهان ندارد

بر نام پارس دریا نامی دگر نهادند
گویی که آرش ما تیر و کمان ندارد

دریای مازنی ها بر کام دیگران شد
نادر زخاک برخیز میهن جوان ندارد

دارا کجای کاری دزدان سرزمینت
بر بیستون نویسند دارا جهان ندارد

آییم به دادخواهی
فریادمان بلند است
اما چه سود که اینجا نوشیروان ندارد

سرخ وسپید وسبزست
این بیرق کیانی
اما صد آه و افسوس شیر ژیان ندارد

کو آن حکیم توسی شهنامه ای سراید
شاید که شاعر ما دیگر بیان ندارد

هرگز نخواب کوروش ای مهرآریایی
بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد

دكتر محمد مصدق: چه زنده باشم و چه نباشم اميدوارم و بلكه يقين دارم كه اين آتش خاموش نخواهد شد و مردان بيدار كشور،اين مبارزه ملي را آن قدر دنبال مي‌كنند تا به نتيجه برسد

گزین گویه ها :

خمینی: اسلام با خون رشد کرد

خمینی : حکومت و نظام سیاسی بر تمام احکام اولیه اسلام تقدم دارد ، اگر مصلحت تشخیص دهد، می‌تواند هر حکم شرعی را تعطیل و کنار بگذارد.

__________________________________

خمینی تو دهن دولت زد!

بعد از 30 سال! خامنه ای تو دهن ملت

از وحدت کلمه خمینی تا وحدت عمل خامنه ای

خمینی رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار حکومت ولایت فقیه از شعار «وحدت کلمه» استفاده کرد تا همه عقاید و مسیرهای سیاسی را زیر پرچم تحولی که وی پرچم آن را برافراشته بود گرد آورد. وی با «وحدت» حول «کلمه» خودش، در عمل سبب تضعیف و در حاشیه قرار دادن اندیشه های دیگر گشت و راه را بر تثبیت و تحکیم ولایت فقیه گشود. تجربه و گذشت زمان نشان داد «وحدت کلمه» یک مضمون واپسمانده، قبیله ای، تکصدایی و پدرسالارانه است که از درونش نمی توانست جز «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر» سر بر آورد. «وحدت کلمه» به معنای غلبه، تسلط و اقتدار یک کلمه و یک اندیشه، و حذف همه کلمات و اندیشه های دیگر بود.

وحدت عمل که خود را به جای «وحدت کلمه» بر افکار و احزاب مختلف تحمیل می کند، یکی از مهم ترین تفاوت های انقلاب (کودتا) کنونی با انقلاب اسلامی است. بلی، انقلاب! این انقلاب است و طنز تاریخ و «بازی نغز روزگار» را ببینید ، انقلابی که شکست و پیروزی آن به تداوم و پایداری مبارزه مردم و واکنش کسانی بستگی داشت که آرای مردم را به خود جلب کردند، لیکن اینک با شکست آنان است که راه خود را می گشاید. راه «اصلاحات» بیراهه بود. اما گویی باید از آن عبور می شد تا بتوان به راه دیگری رسید. چه فرقی می کند این راه نامش «تغییر» باشد یا «انقلاب»؟! راهی که حتی اگر با سرکوب خشن به بن بست برسد و یا به کژراهه هدایت شود، به هر حال در پیش گرفته شده است و کسی را یارای انکار آن نیست. شکست و یا به کژراه کشانده شدن یک انقلاب، سرشت آن را نفی نمی کند.

امروز خامنه ای برای آنکه تشکیل حکومت اسلامی را عملی کند و از مرحله شعار خارج کند نیاز به خونریزی دارد ، همانگونه که پدر انقلاب گفت اسلام با خون رشد کرد ، بلی او راست میگفت تاریخ صدر اسلام نیز گواه همین است....یا همه باید پیرو ولایت باشند یا جزیه بدهند یا کشته شوند....

احمد خميني در بهمن ‎1373‎ در يک سخنراني که براي گروهي از خانواده شهدا ايراد کرد رسما خود را در برابر سيد علي خامنه اي قرار داد و گفت: چرا ضعف ها و ناتواني هاي خود را به گردن دشمن خارجي مي اندازيد، اين همه مشکلات و فساد که در کشور به بار آمده نتيجه بي لياقتي و نبود مديريت است...." اين سخنان او که توسط بخش فارسي برخي از راديوهاي خارجي در ايران منعکس شد در روزنامه هاي آن زمان اغلب با سانسور و حذف قسمت هاي انتقادي آن انتشار يافت. کمتر از يک ماه پس از اين سخنراني مرگ ناگهاني احمد خميني به علت عارضه سکته اعلام شد. مرگ مشکوک وی که نشان از سناریوی حذف وی توسط مخالفانش و در راًس آنها سلطان علی خامنه ای را میداد.که سابق بر این توسط تیم سعید امامی و امثال احمدی نژاد، گروهی از مخالفان را کنارزده بودند.

ترابي: آتش زدن و خرابکاري شيوه آدمهاي (ا.ن)خودشان است نه اصلاح‌طلبان ـ
پارلمان‌نيوز: عضو فراکسيون خط امام(ره) در واکنش به اظهارات محمود احمدي‌نژاد در تريبون نمازجمعه گفت:« خود گويي و خود خندي، عجب مرد هنرمندي.»
صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، در حکمی سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران را به عنوان معاون دادستان کل کشور منصوب کرد.

سعيد مرتضوي کوتوله انباشته از خباثت
جلاد سابق تهران، جلاد کل کشور شد! ـ
آقاي لاريجاني آخوند!!، ممنون که به ما يادآوري کردي که اين نظام اصلاح پذير نيست!

فرجام جلاد اوین :

اسداله !! لاجوردی جنایتکار

(قاتل آیت اله لاهوتی افشاگر جنایات آخوندها در قبل از انقلاب)

__________________________

افشای نام و نشان یکی ازشهدایی که مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شد ,سعیده پورآقایی قربانی جنایت لباس شخصی‌ها

سعیده پورآقایی تنها فرزند جانباز شهید عباس پورآقایی (آمایی) است که در یکی از شب‌های پس از کودتا در حالی که به الله اکبر گفتن شبانه بر پشت بام خانه‌شان در خیابان دولت تهران مشغول بود، از سوی نیروهای لباس شخصی وابسته به بسیج دستگیر شد و پس از 20 روز جنازه او در یکی از سردخانه‌های جنوب تهران از سوی مادرش شناسایی شد. اما مسئولان ذی‌ربط از تحویل جنازه به مادرش خودداری کردند و حالا پس از هفته‌ها بی‌خبری خانواده‌اش مطلع شده‌اند او به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.
به گفته‌ی مطلعان، سعیده پورآقایی پس از بازداشت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است. متجاوزان جنازه‌ی وی از زانو به بالا در اسید سوزانده‌اند تا آثار این جنایت شنیع به صورت کامل از بین برود. سپس خانواده‌ی وی تحت فشار قرار می‌گیرند تا علت مرگ دخترشان را بیماری شدید کلیوی اعلام کنند.

برای پاسخ به مخالفان کابینه

احمدی نژاد با سلاح

و دوگارد مسلح درمجلس حاضر شد

خبر حضور احمدی نژاد در مجلس، همراه با دو گارد محافظ برای دفاع از کابینه ای که به مجلس معرفی کرده با ابراز تعجب از سوی رسانه های داخلی و خارجی همراه شد. شرحی در باره این حضور و اعتراض برخی نمایندگان مجلس در سایت های خبری داخل کشور انتشار یافت. بموجب این شرح، پس از اعتراض شماری از نمایندگان که علی لاریجانی رئیس مجلس نیز به آن پیوست، سرانجام دو گارد امنیتی را که کنار احمدی نژاد روی صندلی های ردیف اول مجلس جای گرفته بودند از سالن مجلس خارج شدند.

احمدی نژاد می داند که کسی در مجلس قصد حمله و کتک زدن او را ندارد، در این مجلس شماری از بازجویان بازداشتگاه کهریزک و اوین، دوستان او که در ترورهای داخل و خارج دست داشته اند و امثال روح الله حسینیان حضور دارند که بقول خودش "قاضی" و "قاتل" (سخنرانی در قم، پس از خودکشی شدن سعید امامی در اوین) است. اینها همه در فراکسیون حامی دولت جمع اند و هر کدام باندازه کافی در ترور و آدم کشی مهارت و تجربه دارند که احمدی نژاد برای دفاع از خود نیازی به محافظ همراه نداشته باشد. ضمنا، او اکنون مدتهاست کت معمولی را جانشین کاپشن زردی کرده که مدت ها برای نمایش ساده زیستی اش می پوشید و در زیر این کت، هم جلیقه ضد گلوله می پوشد و هم شخصا سلاح آماده شلیک – زیر کتف دست چپ- حمل می کند. مسیر پاستور- مجلس (ساختمان ریاست جمهوری تا مجلس) را هم اگر مانند چند هفته پیش با هلیکوپتر طی نکند، با اسکورت و در اتومبیل ضد گلوله طی می کند.

اینها نکاتی است که حداقل همه نمایندگان مجلس از آن با خبرند. بنابراین، علاوه بر ترس از مرگ، باید دلائل دیگری انگیزه حضور در مجلس با گارد محافظ بود. از جمله تهدید نمایندگان منتقد کابینه ای که او معرفی کرده و این که سروکار همگی با دولتی است امنیتی و نظامی که می خواهد تکلیف مجلس را هم یکسره کند. پیام او به نمایندگان مجلس آشنائی دوباره با ماهیت دولت بود.

سقوط 60 در صدی آمار بینندگان سیما

سایت انتخاب اعلام کرد که سردار ضرغامی فرمانده صدا و سیما در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش داد که آمار بینندگان سیمای جمهوری اسلامی 60 در صد کاهش یافته است!!

___________________________________

بهره گیری کرزای از تجربه ایران

تقلب انتخاباتی در افغانستان

قطره چکانی اعلام می شود

_____________________

حسین فدائی، زاکائی و سروری

شورای نگهبان آدم کش ها را نماینده مجلس هشتم کرد!

وقت کردید ببینید :

http://greenrevolutioniran.blogspot.com

http://radiozamaaneh.com/idea/2008/01/post_243.html

http://www.noandish.com

http://radiozamaaneh.com

http://peiknet.net

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها